Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

Mám obavu, že po přestávce a po poradě s "trenérem" nastoupí do dalšího kola nečekaným úderem. Do vlastních řad už to asi nebude... Kéž by.

0 0
možnosti
JS

Komunistum se v teto zemi podarila jedna vec. Jimi zasete seme virulentniho antiamerikanizmu, ktere zdarne vzklicilo a nese plody, jak je videt z mnoha "zasvecenych" komentaru v teto diskusi.

2 0
možnosti

Asi dostanu zase ban, ale vyjadřujete se jako velký hlupák. Asi každá armáda má na svém kontě hodně směšné průšvihy. Obrněné transportéry české armády vyřadí Fabie, amíci ztrácejí atomové pumy, Němci mají smetáky místo kulometů, Ukrajinci sestřelují raketou civilní letadla, Rusáci dodají rakety na sestřelení civilního letadla svým vojákům na dovolené, ... . Kdybyste se zeptal v ostatních zemích, určitě by se s Vámi o historky z natáčení podělili.

Tenhle omyl byl prostě jen zatraceně viditelný.

1 2
možnosti
LH

Do boje za sebe posílají kdekoho, včetně dětí, sami pečlivě schovaní v luxusních palácích a pancéřovaných limuzínách. Jak jinak, revolucionáři i liberálové jedno jsou...

1 0
možnosti
MK

Tak napsat já tohle do diskuse,už mám ban.....hanobení rasy a národa v přímém přenosu,nebo bloger tohle může? Co cenzore?

0 0
možnosti
JS

Já naopak doufám, že to už skončilo, že ten sestřel letadla donutil lidi přemýšlet o dopadech, kdyby opravdu nechali ten konflikt rozhořet, že by Írán byl jen další zpustošenou a rozvrácenou zemí se spoustou mrtvých.

3 1
možnosti

P61a76v50e88l 50Š58e49f56l

11. 1. 2020 12:24

Myslím, že podobně se zde v Evropě svého času vysmívali takovému pánovi se směšným knírkem pod nosem. Následky byly fatální....!!

2 1
možnosti
Foto

To nebylo vysmíváním, ale že ho odmítli přijmout na výtvarnou školu.

0 0
možnosti
Foto

Skvěle shrnuto. Jen aby to netrvalo moc dlouho.

2 0
možnosti
JS

Ač si o sousedovi myslím cokoli, tak mě nikdy nenapadlo jít k němu domů a vnutit mu můj samozřejmě "lepší" způsob života a jsem rád, že on to nedělá mi a kdyby náhodou chtěl, tak se tomu budu prostě bránit a jako prevenci mám plot a dveře na zámek. Na tom principu bych si představoval i fungování našeho státu.

3 2
možnosti
MC

Vzpoměla jsem si na jeden film kdy se američtí vojáci dostali do šestnáctého století na jeden ostrov kde vládl klan domorodých válečníků. Američané měli nejmodernější vojenské vybavení a domorodci jen luky a šípy. Skončilo to tak že náčelník si velitele nechal jako posledního a zastřelil ho vlastní pistolí. Moc poučný film který předběhl dobu. Tím chci říct že můžete mít tu nejmodernější vojenskou techniku a stejně můžete prohrát.

1 1
možnosti
Foto

Myš, která řvala. Ovšem, to byla komedie.

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS