Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přečetl jsem si zpětně blogy pana Konáše a mohu říci, že jsou velmi dobře napsané a je na nich vidět, že si s nimi dal autor velkou práci. Mrzí mne, že někteří diskutéři se uchylují ke komolení jména na "Koniáš", což je zřejmě jejich jediný argument. Což takhle, pánové Tichy, Furste a vám podobní, zkusit na podobné téma napsat vlastní blog a obejít se bez ataků na autora? Já vím, nikdo z vás by to nedokázal, tak se alespoň realizujete v diskuzi. Smutné...

6 3
možnosti
Foto

Děkuji za podporu i za chválu mých blogů. Na komolení jména nejsem přecitlivělý, víc by mě vylekaly věcné argumenty.

1 1
možnosti
VF

Můžete mi říci, komu a kdy jsem komolil jméno? Jinak, pokud se v této diskuzi smí jen chváílit a je zakázaáno vyjádřit jiný názor, tak to se omlouvám, neměl jsem tušení.

2 1
možnosti
Foto

Názor vám neberu, ale vy zase neúkolujte autora, co má psát. Napište blog o tom, jak tu dobu vidíte vy z vašeho hlediska, velice rád si ho přečtu.

2 0
možnosti
VF

Čekal jsem, že mi připomenete, kdy jsem někomu komolil jméno.

2 0
možnosti
VF

Myslím, že to není úkolování. Pokud někdo píše o "zlodějích" na jedné (protestantské) straně, měl by, pokud chce být považován za objektivního, psát i o druhé (katolické) straně. Toť vše.

2 0
možnosti
VF

Jinak, když se tak dívám, Vy to mé příjmení také komolíte. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1980x
Investiční poradce, sběratel, důchodce. Autor knihy Důvěrná zpráva o Janu Žižkovi z Trocnova.

Seznam rubrik