Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velka karma pane Konasi, vystihl jste to presne.R^R^R^

4 2
možnosti

Až si přiznáte, proč pan Drahoš volby prohrál, pochopíte, kdo je vyhrál.

2 1
možnosti
Foto

Položil bych spíš tuto otázku: Kdo prohrál volby?

Všichni. Jen necelým třem milionům to ještě nedošlo.

R^

7 4
možnosti

Každá doba přináší paradoxy své. Já, kupříkladu nevím kdo vyhrál - prohrál. Respektive - Co vyhrálo ... Nelze přehlédnout, že sílí porvky k přímé demokracii. Pokazila se mi TV, oslovil jsem ji ve jménu demokracie přímé a ona nic ! Šel jsem pro opraváře a nakonec tu starou vbyměnil - Za novou ! OLdborník pravil - své má odžito ... . Jinými slovy, asi nějaký odborník je třeba. On není ideální - je dán cestou zastupitelké demokracie. Přesto se vždy najdou ti odborní opravci, kteří vše vědí. I to, že mám názor nesprávný, i @ pošlou. Jak to vědí - No, to já nevím ! Doba říká, že tu starou televizi jsem vyhazovat neměl ! ... :-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1980x
Investiční poradce, sběratel, důchodce. Autor knihy Důvěrná zpráva o Janu Žižkovi z Trocnova.

Seznam rubrik