Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZW

No, to je krásné, radit investovat do mladých a "neznámých" umělců. Problém je v tom, že jaksi až čas ukáže, zda se to vyplatí a zda za dalších dvacet let ten obraz nebude mít cenu jen rámu. To se zhusta stává. Ano, může to být druhý Špála nebo Zrzavý (mimochodem, Karel Čapek měl přehled) a člověk vydělá balík, ale mnohem pravděpodobněji koupí něco, po čem za pár let neštěkne ani pes. U slavných jmen je sice cena neskonale vyšší, ale zase je vcelku jistota, že se neprodělá. Proto taky ty banky kupují a berou do zástav jen ty slavná jména.

1 0
možnosti
Foto

Není to zase tak složité, je to řemeslo jako každé jiné. Některý příští blog tomu budu věnovat a popíšu náhled investora. Pro většinu lidí je to nesrozumitelná alchymie. Pro mě je takovou alchymií např. výběr hráčů do fotbalové reprezentace. Kdo se v tom má vyznat, že....!

2 0
možnosti
DV

D70a30v16i37d 21V69l43k

23. 7. 2017 21:24

Vaše blogy o investicích do umění jsou velmi zajímavéR^.Myslím ,že v tomto případě šlo prostě o slepou chamtivost.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, myslím si totéž.

1 0
možnosti
Foto

Jako filatelista jsem si vzpomněl na zážitek s jedním sběratelem, kdy se mi zčistajasna ozval telefon, že dotyčný má ve svojí sbírce více než 100ks Vejprtských padělků Hradčan a dokonce na zoubkovaných známkách Hradčan (pokud by to byla pravda, tak by to rozbilo náš filatelistický trh).

Jelikož znám majitele naší největší sbírky Vejprtských padělků, tak jsem jej kontaktoval a ten mi řekl, že je to nesmysl, že jsou to obyčejné známky Hradčan s razítky Vejprty. Poté se mi dotyčný znovu ozval, že má tak velkou sbírku známek, že mu ji v Něměcku ocenili na 1,6 miliardy a že ji chce prodat. Pokud prý mu zajistím prodej, že mi nabízí 20%. Jelikož se znám se znalcem, který jeho sbírku zná, tak jsem mu zavolal a ten mi řekl, že dotyčný je zcela mimo realitu a jeho sbírka má cenu 20-30.000,-Kč.

Ještě se mi onen prodejce znovu ozval a stěžoval si, že jej obchodníci chtějí ošidit, protože je rom. Zajímavé bylo, že jinak vykazoval docela slušné filatelistické znalosti.

Někdy se člověk ve sběratelství i pobaví.

Též "lovec výhod".

2 0
možnosti

Jistě. Ceny děl určitých malířů míří vzhůru, ale jiné zase mohou jít do sklepa. Jak známo, neexistuje jistá investice s výnosností 20-30 %. Magický trojúhelník funguje.

2 0
možnosti
DD

Pane Stehlíku. Nerozuměl jsem Vám zcela. Kolena jak cedníky? Mezi námi televizáky se jí neříkalo tak zdvořile, jako jsem si to dovolil já. Prostě jen zet na začátku a ........

Pak jsem to schytal zcela nevinně od pana Hrubého.Ostatně Pan Konáš je úctyhodný člověk a již se vyjádřil zcela a není k tomu co dodat. Jen pro zasmání. Nejsem jen bývalý televizák. Bydlím na opačné Kozákova , ale ještě mám za manželku ak. mal. restaurátorku. S pozdravem D.

0 0
možnosti
Foto

I65v77a33n 55V83e52s38e17l37ý

23. 7. 2017 18:17

Nápověda: pro korunu by si nechal ...... Stačí?

2 0
možnosti
PM

P60e19t96r 17M48a31l92ý

23. 7. 2017 11:58

Obchodníci kategorie "Šmejdi" prostě fungují na různých levelech. A daří se jim zjevně výtečně :-/

3 0
možnosti
RJ

R18a25d40e17k 52J23a79r69o53š

23. 7. 2017 13:31

To není úplně přesné přirovnání vzhledem k tematu článku. Šmejdi prodávají průměrné zboží za vysoce předražené ceny.

Naopak dotyčný pracovník KB, Jiří Včelař Kotas a jim podobní překupníci prodávali/prodávají padělané "zboží" za "výhodné" ceny...

1 1
možnosti
MS

Tak mezi námi, ona ta jistá známá herečka Jiřina B. je známá tím, že má kolena jako cedníky. :-)

5 0
možnosti

...aneb - kdo chce moc, nemá nic.

1 0
možnosti
MB

To mě vždycky přiměje k úsměvu, jak je po bitvě každý generálem:-)

0 0
možnosti
DD

Pane Hrubý. Zde došlo k nedorozumění. Nikomu nezávidím a přeju lidem úspěch. Jen asi nemáte o oné osobě bližší informace.Nepracoval jste v ČT a nemáte chalupu pod Kozákovem. Tak se nedivím. Jen si myslím, že když někdo o malířství nic neví, může sbírat obrazy, ale prachy ať raději ukládá do něčeho jiného.

2 0
možnosti
VH

Víte, jsem dost opatrný člověk. Ale na rozdíl od Vás si nejsem jistý, zda bych prokoukl osobu, která je mým "osobním bankéřem", jedná se mnou evidentně z pověření banky (o čemž svědčí nejen to, že sedí v její kanceláři, ale i přístup k zakódovaným informacím) a dlouhodobě mně radí s investicemi (jménem banky). Jediné, co snad by mě - doufám - zarazilo, proč banka neprodává v aukci.

2 0
možnosti

Jsou postupy standardní a nestandardní, a je třeba se předem zeptat (někde jinde), o který se jedná.

3 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1980x
Investiční poradce, sběratel, důchodce. Autor knihy Důvěrná zpráva o Janu Žižkovi z Trocnova.

Seznam rubrik