Diskuse

Co by prezident prospal

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Adolf Hitler prospal podstatnou fázi invaze v Normandii, nebyla odvaha jej vzbudit a tankové jednotky se nepřemístily. Miloš Zeman se tedy nepoučil, jako vrchní velitel ozbrojených sil tedy říká, že při napadení ČR je třeba vyčkat do 07:00 hod ranní ! Ty jeho bonmoty evidentně část voličstva ještě baví - já vidím to očekávané - neuvěřitelnou inflaci slov. Nehledě na nedodržení ZP - ranní směna počíná od 06:00 hod - V tu dobu usedal za svůj stolec ve Vídni císař a volal - Akta, akta" ... K podpisu. (Pravdivé, před tím chodil se svou potřebou pěšky ... a tak se ten čas opravdu dostal do našich Zákonů - R směna - 06:00 - 14:00 hod) ... :-)

0 1
možnosti
BM

Pochopil jsem jsem to správně že náš pan prezident je špatný protože ještě v 7 ráno spí? A ještě bych rád věděl v kolik chodí spát. Ale nakonec je to jedno protože určitě chodí spát ve špatný čas.

1 1
možnosti
MB

Prezident, jako kdokoliv, může vstávat - spát, kdy chce. Nicméně musí být funkční a to zajišťuje jeho aparát. Nechme bokem, že opět bezdůvodně uráží právě ty lidi, kteří se mu na jeho mzdu pak skládají. Na mém pracovišti - je první nástup na směnu v 03:18 hodin. Jak říkám, inflace slov, vážnost toho sdělovaného mizí - Bezdůvodné okopávání druhých ... :-)

1 1
možnosti
MS

Přesně. Pro nejvyššího ústavního činitele je 7 hodin ráno hluboká noc.

3 1
možnosti
ZS

Ještě, že Vy jste se nám probudil

1 0
možnosti
Foto

Ano, já jsem jeden z těch podivínů, kteří již v 7 ráno pracují.

3 1
možnosti